• Betűfaló program

    Régóta követem a Meseutca Alapítvány irodalmi oldalát. Szeretem a könyvajánlóikat, kritikai írásaikat. Olvastam a Betűfaló Programjukról is. 

     
    http://meseutca.hu/betufalo

    Nagy álmom volt, hogy jó lenne ebben részt venni. Most ez valóra vált. Egy országos olvasásnépszerűsítő program keretében a Meseutca nyitottá tudta tenni a Betűfalót az általános iskoláknak. Mint ahogy oly sokszor mostanában, megint sürget az idő, kissé el vagyunk késve ahhoz, hogy alaposan át lehessen gondolni a feldolgozást.  Ennek ellenére éltem a lehetőséggel és Molnár Krisztina Rita: Maléna kertje című regényét választottam a pesti irodalmi napon. Így osztálynyi példányszámban megkapta könyvtárunk a regényt. Amikor megérkeztek a könyvek, a gyerekeknek csillogott a szemük, izgatottan kézbevették a példányokat, megszagolgatták a lapokat. Ilyenkor érzem, hogy milyen jó ezt csinálni! Az olvasókörösökkel délutánonként foglalkozunk a regénnyel: játszunk, plakátot és családfát tervezünk, szituációs játékokat játszunk. 

    Sok szeretettel ajánlom a könyvet mindazoknak, akik hársfaillatos, bodzaszörpös hétköznapi csodákról szívesen olvasna.