• Az utolsó

    Az utóbbi időszakban nem írtam új posztot. Ennek oka, hogy 2018 nyarán lezárult egy korszak: várost, iskolát és könyvtárat is váltottam. 
    A hét év alatt egyfajta napló volt a blog, ahol közzé tettem az iskolai könyvtár életével kapcsolatos eseményeket, beszámolókat. Valahol egyszer azt olvastam, hogy az ember életében hét éves periódusok vannak. Talán így van, nem tudom. 2011. augusztusában került ki az első poszt, az pont hét évvel ezelőtt volt.  Bár a Rókusi könyvtárostanára ennél hosszabb ideig, kilenc évig voltam. Milyen jó is volt! Sok-sok könyvajánló, pályázat, könyvtári órák kicsikkel és kicsit nagyobbakkal, népmese napja, könyvajándék nap, vakrandi, író-olvasó találkozók. Mennyi szép emlék! És nem is mindenről született blogbejegyzés. Hiszen a gyerekekkel való beszélgetésekről, a délután együtt töltött időkről, kölcsönzésről, a mosolyokról, ragaszkodásról, a néhai bosszankodásról vagy kisebb-nagyobb nehézségről, szóval a mindennapi pillanatokról nem született írás. Ezek megmaradtak személyes emlékeknek. 
    Az oldal nem frissül tovább, de továbbra is elérhetőek lesznek a bejegyzések, visszakereshetőek az események. 
    Köszönöm, hogy a Rókusi könyvtárostanára lehettem! Köszönöm neked is Olvasó, hogy böngésztél és követted a bejegyzéseket!


    Németh Szilvia