• Saját jegyzetfüzet - hogy legyen mit teleírni az elolvasandó könyvek listájával




    Iskolásként mindig is szerettem becsomagolni a füzeteimet, könyveimet. Tanárként/könyvtárosként most is van füzetem, noteszem (nem is egy). Szeretem, ha különleges borítójuk van. A nyári táborból ihletet merítve, úgy döntöttem, idén saját kezűleg készítem el az aktuális füzetek borítóit.
    Egy kis kedvcsinálónak a sulira hangolódáshoz vagy csak úgy egy jegyzetfüzetnek, naplónak is remek ötleteket lehet találni a neten. 


    1. Pont ma bukkantam rá a Pagony oldalán egy dekupázs technikás ötletre a "Csináld magad" cikkben. 



    2. A Sea Lemon youtube csatornán számos könyvkötős módszert próbálhatunk ki. Érthetően, egyszerűen megmutatja, hogyan készíthetünk szebbnél szebb könyvecskéket. A táborban kipróbálták a lányok az egyik notesz elkészítését és igazán különleges darabok születtek.







    Színes fénymásolópapírokat használtunk a belső lapokhoz. A noteszeink A6-os méretben készültek, azaz az A5-t hajtottuk félbe és azokat tettük egymásba és varrtuk össze.

    Az elkészítéshez a két videó:
    A notesz elkészítése
    A notesz borítója

    Az alkotás folyamata....Eleinte kitartás kellett hozzá, de azután a csapat egyik fele két napon keresztül csak ezt szerette volna csinálni.






    Ilyen minikönyvet is készítettünk. Az elkészítéséhez segítség itt



    És még rengeteg ötlet van, például a Pinteresten összegyűjtöttem párat 

    Kreatív alkotást kívánok!