• Mit szerettek az iskolai könyvtárban?


    Az  iskolai könyvtárak kihívásának 11. napjára a fenti kérdésre kerestük a választ. A lelkes segítőimmel készítettünk egy színes plakátot, melyre minden könyvtárba látogató ráírhatta a maga véleményét, válaszát. 









    Milyen válaszokat kaptunk? Alább kigyűjtöttem a plakátra írt, ragasztott gondolatokat. Érdemes végigolvasni a listát. Köszönjük a véleményeket!
    • Azért szeretek ide járni, mert rengeteg érdekes és izgalmas könyv van itt.
    • Azért szeretek járni a könyvtárba, mert sok jó könyv van. 
    • Mert békés, csendes hely, sok jó programot, és versenyt szerveznek itt. 
    • Szeretek sokat olvasni. Sokat tanulok a könyvekből. Azért jó a könyvtár, mert sok jó könyv van, ami nagyon érdekes. Kedves a könyvtáros néni, azon belül Szilvi nénire és Éva nénire gondoltam. 
    • Azért szeretek könyvtárba járni, mert mindig van időm gondolkozni, olvasni, tanulni. Ha számítógépre van szükségem, tudom, hogy itt biztosan lesz. A házi feladat kérdésére is találok választ. 
    • Sok a könyv
    • Lehet játszani
    • Több mindent lehet megtudni és egy csomó jó izgalmas könyv van és ezen kívül egy csomó dolgot lehet csinálni. 
    • Azért szeretek könyvtárba járni, mert kedvesek a könyvtárosok.
    • Azért szeretek könyvtárba járni, mert sok érdekes dolgot lehet csinálni. 
    • A könyvtáros néni mindig segít, mindig beszélget velünk, mindig kedves velünk, sosem szid le. Mindig tájékoztat minket az adott dologról. És itt gyorsan telik az idő. 
    • Én azért szeretem  a könyvtárt, mert sok érdekes könyv van benne
    • Okos könyvek
    • Én azért szeretek a könyvtárban lenni, mert általában csend van, és lehet olvasni meg kölcsönözni és rengeteg a könyv. 
    • Mert jó könyvek vannak és sok társasjáték van
    • A könyvtárban az érdekes könyveken kívül sok érdekes újságot és hetilapot is lehet találni. A felsősök tanulás után társasjátékozhatnak, számítógépezhetnek, kikapcsolódhatnak. 
    • Azért szeretek könyvtárba járni, mert jó időtöltés
    • Sok érdekes könyv van . 
    • Én azért szeretem a könyvtárat, mert sok érdekes könyv található. 
    • A suliban van könyvtár és minden gyerek szeret oda járni. Mindig nyugis. A könyvtáros nénivel mindig jól el lehet beszélgetni. Ezért jó a könyvtár. 
    • Sok jó könyvet találok a könyvtárban
    • Nagyon szeretem a könyvtárat
    • A könyvtár csendes, nyugalmas. A töri tanárom a könyvtáros és tőle sok érdekes dolgot tudok meg. Szilvi néni nekem nem tanít semmit, de tőle is sok jó dolgot tudok meg. 
    • Nagyon jó könyvek, nagyon jó a foglalkozás
    • A könyvtárba azért szeretek járni, mert sok érdekes könyv van és segítőkészek a tanárok.Mindenkinek ajánlom, hogy jöjjön el. 
    • Azért szeretek a könyvtárba járni, mert sokféle könyv van. 
    • Azért szeretek a könyvtárba járni, mert szeretek nagyon olvasni és nagyon kedvesek a könyvtáros nénik!
    • Azért szeretek könyvtárba járni, mert sok az érdekes könyv. 
    • Az iskolai könyvtárban mindig nagy a nyugalom, nyugodtan lehet tanulni, olvasni. A jó hangulat alap a rengeteg fejlesztő játéknak köszönhetően. Én mindig ki tudok kapcsolni a könyvtárban. Leginkább ezt szeretem benne. 
    • Csendes, nyugodt hely, ahol lehet olvasni izgalmas könyveket. 
    • Azért mert sok érdekes könyv van és általában csöndes, és szeretek olvasni. 
    • A könyvtárban az a jó, hogy minden korosztály számára vannak jó könyvek. 
    • Azért jó a könyvtár, mert sok jó könyv van. 
    • Szeretem a könyvtárt, szeretem a csöndet. 
    • Azért jó a könyvtár, mert sok könyv van. 
    • Szeretek rendet rakni.
    • Szeretek olvasni.
    • Csöndes néha, érdekes könyvekkel szeretem a csöndet, ez a jó hely ehhez.